En stor dag nalkas

Imorgon är det mitt lilla kärlekstroll´s födelsedag.Sara fyller två år-redan!!Aftonen går ut på att städa och feja inför morgondagens födelsedags-middag.Mormor,Kenneth och moster Fiffi med familj kommer hit på em.Själv jobbar jag,men hoppas hinna med en del innan dess.Just  nu vill jag bara avnjuta mitt te och slå in paket  :)

Apropå kalajs så var vi hos Johan häromdan.Han fyllde minsann 21,han.Förskräckligt vad tiden kvistar iväg med oss...


Här har födelsedagsbarnet grimastävling med sin mor och kusinen Lisa.


Kusinerna gosar på Johans kalas  ;)

Förresten,kolla in mina pizzabullar nurå!


Inte så snygga,men j-ligt goda!!

Slutligen en bild på vår lilla jänta som spelar gitarr kvällen före sin 2-årsdag.


Gofis!

(Av bilden att döma så kanske man kan förstå att det råder städmani på denna adress för närvarande...)

Som sagt,nu ska jag slå in paket!Ajöss.

Kommentarer
Postat av: Kusin lars med FAMILJ

Då måste vi länka till varandra. Förresten, behöver köpa prematurkläder,.

2008-08-23 @ 23:14:22
URL: http://expander.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jösses vad ni är lika! Är ni tvillingar? Hoppas ni får en riktigt trevlig kalasdag!



Kram /Ellen

2008-08-24 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0