Fredag

Jobbade på som vanligt idag.Försökte hinna med en hel massa,men det känns alltid som att man har resten kvar.

Maken kom med den ljusa idén att vi skulle gå på nån lokal pub en sväng efter jobbet.Som den duktiga renlevnads människa som jag har blivit (sedan två dagar tillbaka),så sa jag NATURLIGTVIS nej till ett sånt erbjudande........
..för att raskt ändra mig då jag tyckte att det lät riktigt trevligt!!
Tänka på vad man äter och undvika alkohol kan skjutas på framtiden.Sagt och gjort inväntade jag familjen efter arbetsdagen och vi traskade iväg till Rådhusgården där jag fick plockmat och bärs,barnen fick glass och guben bärs han också.Inte alls dumt !

Nu sitter vi i soffan och ser på nåt skit på tv.Dags att tänka på refrängen.Ska stryka en klänning och ev. orka måla naglarna.Viktiga saker mao.

G´natt nu.

Kommentarer
Postat av: Marit

Hallå där! Va veckan gick fort, vi skulle ju promenera i sändags, men då regnade det och sedan var det plötsligt slut på veckan- konstigt. Jag är dock villig även i framtiden:). Har du klippt dig ännu kortare? Ska bli kul att se! Kram, kram

2008-08-10 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0