Messed up

Så känns det i min hufvudknopp.Tankar om livet & framtiden snurrar dygnet runt.

Har varit hemma från jobbet hela veckan-TYVÄRR!Det är ju nu det är som allra skojigast att vara på jobbet  :(
Traskade iväg till farbror (väldigt ung sådan) doktorn idag,fick nämligen tvärnog av mig själv.Den unge mannen konstaterade att jag har bihåleinflammation och gav mig en bunt mediciner....Eller gav & gav....skrev ut och lät mig vackert betala för bl.a cortisonspray och antibiotika.Tackar!

Nåja,då kanske jag eventuellt kan reda upp åtminstone EN del av mina bekymmer,fysiken,som inte har varit den bästa på rätt länge.
Övriga bitar av mitt liv bör rätas upp och snyggas till rejält per omgående.
Frågan är hur??

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

Tänker på er goa vänner!! kram

2008-12-20 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0