???????

En undran-hur i hela friden KAN man ha så många prylar som vi har??Alltså det är rent av förskräckligt!Å inte fasen är det nå´n som vill hålla ordning på skiten heller......Nä,nå´n slags ordning  måste det bli!Kanske borde starta med att ge 17 i att shoppa så ini vassen....tror jag...kanske.....

Denna vackra onsdag har varit bra på alla sätt och vis,tycker jag.Har umgåtts med Sara hela dagen medan fadern spikade nytt tak till uthuset.Bra där!En tur till stugan hanns med även idag,där det pysslades bla med ett litet "staket".Jag tyckte till och maken snickrade och målade.Man kan säga att det blev ett slags kravallstaket  ;)  utanför flickornas dörr.Ska visa en bild vid tillfälle,så kanske NÅGON fattar NÅGOT.

Nu är det dags att gå igenom universums största tvätthög.Vika och lägga i högar för att sedan forsla iväg allt till dess ägare.Där har ni min afton.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja.. det där med tvätthögar... det är märkligt, de tycks aldrig bli mindre!!!

2008-08-02 @ 22:18:13
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0