Lisa 10 år!

Så är hon då äääääntligen 10 år,min äldsta dotter.Det har varit en rolig,hektisk och spännande dag.Många fina gäster,FANTASTISKT fina paket (tack alla!) och framförallt en mycket nöjd flicka!



Paketöppning med god hjälp i morse :)



Tänka sig-trollungen fick en digitalkamera av sin snälla mor....... ;)



Av födelsedagsbarnet egenhändigt bakad kaka.God var den!



Flickornas kusin Karin kom på efterlängtat besök!



För att inte tala om min söta syster :) Henne längtar jag efter jämt!



Här är hon igen-mostä Mimmi-med sin guddotter....

Nä,go vänner,ska ju egentligen packa nu.Vi åker early tomorrow morning på semester neråt landet.
Bloggar under resans gång såklart!
Kram.

Kommentarer
Postat av: annette

Hejsan

Jag förstår att du längtar efter mimmi hon är så go hela hon kram

2008-07-20 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0