Glädjeämne

Får försöka glädja mig själv och förhoppningsvis fler med en pinfärsk bild på ett av kärlekstrollen :) Fy fallera,va´söt hon är OCH finurlig.Hittar på hyss i princip hela tiden faktiskt.Senaste itaget idag var när hon fick fatt i Lisas mugg med prinsessor på och kom på att den kunde ju användas som POTTA!!!Nakenfis satte hon sig på en liten mugg på köksgolvet och sa "kssssssssss-Saja kissa pottan!!".Jahapp,vad svarar man??? Har spenderat aftonen på Kupolen med Lisa för att BARA köpa examen-dojor till henne och ett skärp till mig......och vad hände??Jo,förstår ni,en hel del andra prylar ville tydligen hänga med oss hem.Märkligt att detta alltid händer mig i valfri affär.Lite kläder till gubben (inte en dag för sent) skor till mig,strumpor till lillan,kläder OCH skor till Lisa och ett par fantastiskt trevliga temuggar-till stugan :) Har gått förhållandevis bra idag,men oron kring min "fysik" håller i sig.Tillståndet är detsamma,om man så säger. Ska tvaga mig och gå till sängs nu.En stor dag väntar!

Kommentarer
Postat av: Jammo

Hur söt får man va?! Pussa på sötnosen från mig.

Natti,natti.Kram på dig oxå.

2008-06-12 @ 22:10:04
Postat av: Jenny

Sött värre!! Gud så mycket hon vuxit.. jag har ju missat massor!! Måste verkligen ses! KRAM

2008-06-12 @ 22:38:58
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: annette pålsson

Hoppas att du snartmår bättre Kram från skåne

2008-06-13 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0