Tack

söta,rara,fina Jenny för min fina blogg!!!Utan dig hade jag ju inte bloggat överhuvudtaget....
Kul att se att du lägger ner så mycket jobb på alla förändringar ;)  JA-jag är jättenöjd!!Tack igen.

Sitter i stugan med ett glas vin och en påse natursnask.Kan man ha det bättre??Vi har haft en härlig dag här uppe;ätit god mat,dansat med lillSara,ätit god mat igen,druckit gott och umgåtts med goda vänner.Gubben åkte iväg vid 18 för att spela på ett partaj,men anländer snart hit igen för att sova här han oxå.Hoppas på ok väder imorgon,isåfall stannar vi här en natt till.Helt underbart att få koppla av allt hemma och bara vara......Känner att jag behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0