Gôtt

Tänk,va gulliga kompisar jag har!!Här satt jag och pratade med min kamrat Sussi om livet och dess ups & downs (fast mest downs...).Passade även på att klaga över mitt fruktansvärda snasksug och att jag dumt nog inte handlat nåt godis på shoppingturen idag.Sussi,som är en av dom mest omtänksamma människor jag vet,tyckte synd om mig-trots att hon själv just insjuknat i nå´n form av flunsa eller dylikt och låg till sängs.

När jag som minst anade det knackade det på dörren och in kommer Sussis alltid så rara sambo MASK (Saras namn på Mats),bärandes på universums fetaste snaskpåse och räckte raskt över den till mig!!!Det visade sig alltså att Sussi har skickat iväg sin gubbe ända från Haraldsbo till närmaste affär för att köpa snask och frakta detta till en eländig människa på Täkten!Mitt på mörka aftonen.
Det var en MYCKET fin händelse i mitt liv,på gränsen till en av dom finaste faktiskt.Tvåa efter barnfödandena.Det ni.

Stort tack till mina fina vänner som nu lyckats lyfta upp mitt humör ett flertal meter-rakt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0