Jobba

och så hem och träffa familjen en stund...sova...upp och jobba och så hem och träffa familjen en stund....sova...
Det är mitt liv och leverne.Ska inte klaga med tanke på arbetslösheten och dessutom är jag förbaskat tarv på att spara pengar till vår tripp!!
Har sålt prylar på Blocket för 7000 spänn nu och förhoppningsvis kommer det en herre hit imorgon och tittar på en byrå som ska få ny adress :)
Det är bara trist att vi inte har nå´n riktig plan för trippen än...Tyvärr kommer det nog att dröja nå´t (eller några....snyft) år innan vi kommer iväg.

För er information så köpte jag ett par brallor på jobbet idag som jag självklart ska returnera imorgon.Inte fullnöjd,alltså behåller jag dom inte.Ännu några meter närmare drömmålet!!Jag längtar.

Häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0