Mys

Gårdagen var ganska jobbig faktiskt.Värre än jag kunnat ana,men begravningar är ju aldrig lätta att närvara vid.Trots vetskapen om att Farmor har somnat in,så fattar jag det inte ändå än....

Mitt i allt så är det trevligt att träffa kusiner och andra släktigar som jag inte har träffat på sisådär 15-20 år!

Nu har vardagen kommit tillbaka och jag har ääääntligen ledigt en hel helg.Inga större planer,vilket gläder mig oerhört.Maken och Matilda är på kryssning med Birka Paradise,dom åkte i morse.Nu är jag alltså solo med mina två älsklingar :)  Vi har varit på stan och ätit lunch med Amanda på Åhléns minsann.Trevligt!Shoppat lite och sen hem igen.
Jag köpte mig en starkvinsglögg som jag nu öppnat och smuttar på medan Lisa åker skridskor med en kompis och Saraliten slumrar.Nu är det dock dags att väcka henne,vilket brukar vara måttligt poppis...

Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0