Torsdag

har det redan hunnit bli...Undrar just hur det gick till?
Erkänner att varken humöret eller inställningen till livet är på topp.Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är,men det kanske beror på att 10 fingrar inte räcker till....

Har varit hemma med sjuka barn i tidags och idag.Lisa är rejält förkyld och tokhostar och lillan är förkyld TYP (mycket användbart ord) varannan dag.Sånt är livet.


Just nu gruvar jag mig rejält inför morgondagen-Farmors begravning.Det hela blir så definitivt då.Känns som att jag först nu börjar begripa att Farmor är borta....

Min goa vän Lena har gjort en jättefin blomsteruppsättning till Farmor från oss tre systrar.Ska åka tidigare till kapellet imorgon och ställa dit den.Kanske känns det lite lättare när vi kommer dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0