Vinter på riktigt

Jag tycker inte om det här vädret!
Snålblåst,7-8 grader kallt,snö....VINTER rätt och slätt.Tar tyvärr inga promenadsteg i onödan i snöyran och vid det här laget har jag inte tagit en långpromenix på flera veckor.....Hmmmm....latmask!
Vet inte vad jag ska hitta på för att inte slöa ihop helt & hållet.Vore fint att ha nåra kamrater som drooooog iväg mig ut ett par ggr i veckan!

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ,HÖÖÖR NI MIIIIIG???????

Bara ring (och tjata),så följer jag med och pratar oavbrutet så ni får skavsår i öronen  ;)

Min arbetsvecka kommer här (förstår att ni är gräsligt intresserade):
har jobbat idag,tisdag,ledig onsdag (än så länge..) jobba på klubbkväll torsdag,fredag-söndag jobb......
Mao EN dag ledigt....åhå......

Var på märkestagning på Lisas dansskola igår.Tittade på Lisa & Julius när dom dansade bugg och blev bedömda av en domare.Skitduktiga var dom :) Syns verkligen att dom har utvecklats!
Av 100 möjliga poäng fick Lisa 93 och Julle 94.Det ni!
På söndag är det dansuppvisning på Stadsteatern,ska bli kul att se.

Duschdags & sen läggdags.Personalmöte imorgon kl.8.00.Då gäller det att vara på alerten ;)

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

tänker på dig hälsa sus dt var länge sedan kram

2008-11-26 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0