Fredag

Jag har jobbbat idag-TRALALALALAAAAAAAAAA  ;)
Bra tid = 16-19.10.Passar mig utmärkt faktiskt.
Nä,skämt åsido,det kändes en hel del i armen och handleden.Tyvärr.Men jag hoppas att det blir bättre med tiden.
Får (?) vara sjukskriven igen imorgon & jobbar hela da´n på sönda´n.Vill jobba OCH tjäna pengar...till Italien framförallt.
Ni vet...måhända är jag tjatig,men ändock allvarlig i högsta grad.

Har fått en skiiiitgod middag när jag kom hem från jobbet.Gubben hade fixat kyckling och grönsaker i ugn och hade dessutom en av sina bästa kamrater Björn på besök,så trevligt sällskap fick vi oxå!!

                                                    
                                            

Nu sitter vi och dricker vin/whiskey och trivs och planerar vår planerade tripp utomlands.Tänk om den inte blir av......
Jaja,kul att ha en plan med sparandet iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0