jorå

nog var jag på jobbet i tid igår.En riktigt dryg dag,men allt gick bra till slut.Varenda pinal blev minsann räknad.
Tyvärr gjorde min förbaskade värk sig påmind och när jag kom hem fick jag JORDENS migränanfall.Min älskade make fick hjälpa mig till sängs och skötte om mig som en liten unge....Är det inte det ena ,så äre fanimej det andra!
Somnade till sist och vaknade med en pulserande värk i händer och armar.Kulkul.

Gör mig nu klar för ännu en hård arbetsdag.Ska först köra Saraliten till pappas jobb,så hon får vara med där en stund när han jobbar.Hon är ÄÄÄNTLIGEN piggare och hostar betydligt mindre.
Måtte friskheten hålla i sig nu!!

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0