Livet

och dess intressanta vändningar,det är något jag funderar på just nu.Sådeså.

Ännu en dag av vabbande är till ända och lillfian är fortfarande rejält krasslig,men vid hejdlöst gott mod och pladdrar på så man får klåda i sina öron.Just nu sover hon gott och mina öron vilar och laddar för morgondagen som förmodligen bjussar på om möjligt ännu mera prat.Gofis!

Fick en förfrågan av min goda kamrat Jenny hur det går med Italien-planerna.Eeehhhhh.......ja du....vad ska jag säga....??
Inte ett napp från Blockets anhängare på evigheter och-jag erkänner-hemliga burken har fått bistå med matpengar vid två tillfällen i dessa bistra tider.Tyvärr tyvärr.Trippeltyvärr.Så är det i vab-& sjukskrivningstider.
Ska dock omedelbums se till att besparingarnas ursprungliga värde återställs!
Löning imorgon :) 
Med avdrag för två veckors sjukskrivning förstås :(
Skit händer,och oftast händer skiten i klump.Klumpskit helt enkelt.
Nu får det se till att bli ljusare tider.Kanske det rentav är JAG som ska se till det??Sedär,ännu mer att grunna på.

Ska härmed se till att smaska i mig mitt nyligen bakade=tokfärska bröd och njuta av livet och min taskiga ekonomi!

Svejs.

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

Hej min vän



Jag vet inte om möjligheten finns i Italien men har hört om folk som byter bostad över semestern

På andra ställen kanske en möjlighet?

Var rädda om er kram Skåningarna

2008-10-14 @ 21:40:01
Postat av: Annette Pålsson

Hej min vän



Jag vet inte om möjligheten finns i Italien men har hört om folk som byter bostad över semestern

På andra ställen kanske en möjlighet?

Var rädda om er kram Skåningarna

2008-10-14 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0