Varda´n är här

Imorgon börjar allvaret.Har bestämt mig för att skippa halvtidssjukskrivningen i två veckor och köra för fullt from imorgon.

Har varit ledig idag och försökt ladda batterit en smula.En aning knivigt när det finns en tvååring som traskar en i hasorna och GRINGNÄLLER i princip oavbrutet.Vadfalls??Ingen aning om vad det kan finnas för anledning till detta ständiga klagande,men det kaaan ju vara så enkelt att mamma är i närheten och då SKA man låta illa.Rätt enerverande hursomhelst!Förhoppningsvis blir humöret bättre när lillan får besöka sin dagmamma imorgon.Det var ju ett tag se´n sist,pga diverse snor,feber och racerbajs  :(

Dags att fundera över morgondagens klädsel......Nå´t varmt,skönt och bekvämt får det bli!

´Natt med er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Inge vidare med gnällungar.... tur att de är så söööötaaa! puss å gonatt// Mimmi

2008-10-06 @ 22:47:27
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej granne! Hoppas allt blir bra på jobbet nu! Själv har jag kommit in på yrkesakademin för o ta busskörkort, men jag vet inte hur d ska gå till för vi har inte fått nån barnomsorg t Oscar än!!! Shit, jag vill ju göra detta... Kram Lena

2008-10-08 @ 21:18:05
Postat av: Annette Pålsson

kram kram

2008-10-09 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0