Bättre dag

Minsann om det inte har varit en förträfflig dag idag....Jobbade dom 4 timmar som krävs av mig på en söndag och fick en hel del gjort!Försöker få undan en del skit härhemma även idag och det går saaaaakta framåt.

Funderar fortfarande över hur jag/vi ska bära mig/oss åt för att kunna lägga undan lite/mycket pengar??
Fick en hel del stöd,tips och förmaningar av min goda kamrat Jenny under vår kvällspromenix.Hon borde kanske börja jobba i investeringsbranschen istället?!?I allafall provade hon att få mig att förstå det oviktiga i att shoppa som en tokfia.Bra att få höra det från andra  :) Har faktiskt hållit i börsen ordentligt (i ett par da´r) och imorr´n ska jag returnera en del tröjor till Gina T. och få lite cash.Heja mig.

Pysslar nu vidare och önskar er en god natts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0