Läggdags?

Funderar allvarligt på att gå och lägga mig i tid för en gångs skull.....

La mig 00.45 inatt och LÄSTE en stund (idiot),en kissekatt väckte mig vid 03.30 och ville ut,svårt att somna om,men lyckades till slut-DÅ ringde klockan!!05.10-HURRAAAAAAAA  :)    
Blev hämtad 06.00 och sen bar det iväg till tågstationen.Vi anlände till Gävle vid 7.30 och då traskade vi fyra glada damer från Åhléns raskt till konferensplacet och tryckte i oss frukost.Lumene-kursen pågick från 8.30-12 och var väldigt givande!Kul att få komma iväg på nå´t ibland.Blev bjudna på lunchbuffé och därefter rände vi ut i Gävle city för att shoppa en smula.Som bekant har jag slutat shoppa....trodde jag,men ackack....Det gladde mig iaf oerhört att topparna från Gina inte passade ett dugg när jag nyss provade dom,så där finns pengar att hämta ;)

Förskräckligt att jag aldrig lär mig....Pratade med lilla mamma om ämnet SHOPPING och hon,om nå´n,kan hålla i slantar när det krävs.Tipset jag fick därifrån vara rätt och slätt "lägg av bara".Tackar.Ska tänka på det,mamma.Ibland.

Nu är det i allfall så att jag behöver min skönhetssömn.Bättre det än att sitta här och fundera på snask och andra onyttigheter.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0