Moneymoney...

Försöker som bekant komma iväg på en efterlängtad tripp till Italien...
Kom på att det kanske kan gå att sälja en del av alla mina prylar på Blocket.Sagt och gjort!I måndags la jag in en annons på mitt kurbitsmålade hörnskåp som jag har tröttnat på för längesen.Bums ringde det en tjej från Svärdsjö och var intresserad och idag kom hon & köpte det!Sådärja.
Detta gav självklart mersmak,så nu har jag/vi många annonser ute på Blocket.Igår skrev jag ihop några rader om en gjutjärnskamin och inom en halvtimme hörde en herre av sig och vill köpa den bums!Problemet är att han vill ha den fraktad till Sveg.....Nå´n som ska dit.....eller...nähä?!?!
Fler intressenter har nu dykt upp på närmare håll,så vi hoppas på snabb försäljning!Det här med Blocket  är fantastiskt kul och något jag tänker fortsätta med.
För närvarande har jag annonser inne på kaminen,barnprylar,avlutade stolar + ett bord och inom kort även en 15 liters emaljerad kastrull (Kockums),mina Höganäskrus och alla Lasse Åberg-tavlor.
Håll tummarna!Och,framförallt,hör av dig om du är köpsugen!Här finns det mesta.Just det,en busfin kista oxå,mörkt trä....och en tv-bänk...och en takkrona i svart smide.....Ojojoj,va saker jag har.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du ett italienkonto på banken som du sätter in alla dessa blocketpengar då?

;)

KRAM

2008-09-17 @ 21:53:33
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vad klok du är!!! Det kommer att gå jättebra det där!! Vips så är ni på väg to Italy! Kram

2008-09-19 @ 10:35:06
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com
Postat av: Moster Fiffi

Spar ordentligt, ty jag ska följa med.

2008-10-12 @ 17:39:26
URL: http://sagalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0