Noja

Känner mig....gammal...nu igen :(
Otränad,äter en massa tok i onödan och har  trökont i kroppen-alltihop åsamkat av me,myself and I.Jag har fastnat i ett tjaskigt mönster liksom.

Har vabbat lillSara idag och hann bara ut en 20 min vända innan det var dags att hämta dom stora brudarna på skolan.
Undrar om jag verkligen ska försöööööka ställa klockan tidigt för attta en morgonpromme di & då.Folk gör sånt har jag hört.Fast jag är ingen direkt morgonpigg  människa.Vi får se....

Ska jobba imorgon & sen på Lancôme-kurs på kvällen.Det blir skoj!

Dagens höjdpunkt=besök av min goda kamrat L8,det var evigheter sen.Fika & skvaller,det är ju melodin  ;)
(På tal om tantvarning.)

Dags för Facebook en stund.

Kommentarer
Postat av: Annette Pålsson

Hej hej

tidiga morgon promenixer gör sig bäst på vårkvisten

Då mår kropp och själ som bäst.

Var rädd om er kram

2009-02-11 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0