Tebax

Här är jag.

Livet traskar framår i en vääääldig fart,tycker jag.Jobba,jobba,jobba & vara hemma en stund,that´s life.

Snart åker maken,Lillan & M till svärmor i Småland.På måndag bär det iväg & mamman har redan separationsångest :(
Lisa och jag blir hemma,så då får vi chansen att umgås med varann!Fast,det är klart,hon kommer att ha fullt skubb hela sportlovet med att umgås med bästisen,farmor & farfar.Själv ska jag jobba  :)

Förresten så vill jag spara ut håret,så det gör jag-allt vad jag orkar!!

Sara har varit förkyld alldeles för länge nu.Har varit hemma i snart två veckor.Dags att pigga på sig,lillskruttan.....

Ska kolla vidare på House nu.

Häj.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du klarar dig... det är skönt att längta och skööööönt när de är tillbaka!! Älskar dig! ps. Tack för alla järtanspresenten på fb!!

2009-02-18 @ 11:51:07
URL: http://mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0