Jahapp...

......ännu en dag till ÄNDA.(Har dock inga besvär där bak iaf!)

Har inte gjort ett förbaskat dugg idag.Inte ens den ordinerade motionen har avverkats.Suck.
Finns många ursäkter att låta bli,tro mig!Da´n är dock inte slut än,så jag kanske m a s a r mig ut.

Tog en tupplur med lillan nyss.Hon är förkyld på riktigt-gnäller & tokhostar.
HURRAAAA,rätt & slätt.

Laddar för att gå på skolavslutning imorgon.Min första frottering med folkmassan på en månad.
Ryser av bara tanken ,men vet att jag MÅSTE ha "social träning" from nu.
Vill ju gärna se min stortjej,såklart.Hon åkte nyss till pappan & stannar där till efter midsommar.
Vemodigt i vanlig ordning,men tiden går som bekant fort.

Nä.....nu så.....återkommer nog......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0