Älskade tomten

Det känns NÄSTAN som det brukar göra före jul.
Skavsåret i själen finns där,men jag bryr mig om det så lite som möjligt.

Mina rara ungar och jag har gjort  julgodis idag:




Sara ÄLSKAR tomtar!

Hon har ALDRIG varit rädd för tomten,tvärtom :)
Så fort vi är i en affär där det råkar finnas en tomte (vilket är rätt många så här års),så får man syn på henne kramandes eller småpratandes med vareviga tomte.
För att inte tala om när hon träffar honom live!

Idag var det dags för den RIKTIGA tomtens promenad här på området.
Han tar sig en rundvandring ett par dagar före jul för att se var alla barnen bor.

Den som vill får gissa hur glad Sara blev....

Här kommer bildbevis:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0