GOD JUL

Efter ett par dagars begrundan och utfällande av landningställ,står jag nu stadigt.
Vi har haft några stillsamma dagar med trivsamma besök av goda vänner!

Samtidigt har hjärtat och känslorna funnits hos nära vänner,
som har förlorat en kär familjemedlem.Orättvisan har än en gång visat
sig från sin jävligaste sida......

Livet kastas upp & ner,fram & tillbaka.

Igår ringde överläkaren Christoffer från Akademiska i Uppsala och bekräftade
det positiva resultatet av Saras mr.
Lyckan blev totalt i det Forsellska residenset!!!

Det går inte att med ord beskriva den lättnad som kryper in i kropp och själ
vid dessa besked.

Vår dotter lever och mår bra!!
Det räcker för nu.

Hon som under 8 månaders tortyr av oro har kunnat dela med sig av sin energi
och sitt kvittrande,sin positivitet och framåtanda.

Hon som trots all smärta och allt kämpande,nästan ALDRIG har klagat.

Vår tacksamhet finner inga gränser!

TACK alla högre makter

TACK till livet

TACK så oerhört innerligt till ALLA Er som har
stöttat och funnits nära,
kommit med små & stora presenter,
ringt och besökt oss,
kommit med mat,nybakta bullar,en flaska vin,
pratat och pratat och praaaatat med oss,
tagit med trasiga mamman på bio,
stått ut med våra ups & downs.

Tack till alla Er som jag inte känner som följer min blogg.
Ni har på olika sätt visat att Ni finns så nära.

Kort sagt-
TACK till alla fina vänner som verkligen ÄR nära.
Jag hoppas att Ni så kommer att förbli!
Om Ni bara visste hur mycket Ni betyder...

Jag vet & förstår att vår resa kommer att vara fylld av oro
även i framtiden.
Även om jag INTE VILL veta & förstå,så gör jag ju
det.

Min önskan är att Ni alla får en lugn & fridfull jul,
utan stress och oro.

Ta vare sig livet eller varandra för givet.


Här kommer dagens bilder från vår tur till RIKTIGA tomtens verkstad i
en liten stuga lååååång in i djupaste skogen.
Vi tittade in igenom fönstret och fick se när tomten tillverkade julklappar!
Behöver jag säga att Sara blev alldeles lyrisk?
Hon kastade så många slängpussar som hon bara kunde :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0