Nedräkning

Själen åker berg&dalbana nu......
Plötsligt-mitt i nå´nting annat-så kommer den förlamande känslan av rädsla.

Jag har lärt mig,eller rättare sagt blivit TVUNGEN att lära mig,att bara följa med.
Låta mig dras med ner i dom svåra tankarna och känslorna...stanna där ett tag...
...för att senare komma upp igen.
Upp strax ovanför vattenytan.
Bara strax ovanför,men det duger för mig.
Det är där lyckan finns.

Men just nu....det skaver av oro inuti.

Nedräkningen har börjat-IGEN.
Det är dags på torsdag-IGEN.
På nå´t sätt ändå....äntligen.
Få det gjort,för att sedan VÄNTA.
Jävla väntan.

Sara är GLAD.
Hon är glad och lycklig för att så mycket ROLIGT händer den här veckan:
"Igår skickade vi ju min önskelista till RIKTIGA tomten och
så fick jag träffa Leksands IF på lekterapin.
Idag var jag på lekterapin IGEN och fick hälsa på på röntgen,leka sjukhus
och så kom Lucian dit och vi fick fika!
Sen fick jag ÄNTLIGEN gå på stan och köpa hemliga julklappar med moster Fiffi.
Imorgon ska jag lussa med dagmammorna och alla dagbarn.
På torsdag ska dom titta in i huvet på mig och då brukar jag få GLASS
när jag vaknar!!
På fredag kommer farmor....
Vilken ROLIG vecka,mamma!"

Jaaa mitt kärlekstroll,det är jättebra....och roligt.....

Hon gör ingen större affär av att "dom ska titta in i huvet".

Älsklingshjärtat mitt,du LYFTER oss!

Här kommer några bilder igen:









Sötaste Sussi var här med pepparkakor till Sara idag:



Kvällen har tillbringats i soffan,
jag är nog vääärldens tröttaste mamma just nu.
Energin är obefintlig.



Vill bara tillägga:

Kommentarer
Postat av: Sus :)

Ni är så bäst :) Trevlig lite date i dag :) Och starkaste styrke Kramarna till er <3

2011-12-13 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0