Sara Laila Birgitta...

..du gör mig fylld av styrka.

Din närvaro gör att hela familjen blir på gott humör.

Det första jag såg när jag vaknade var denna lilla docka som kom och kröp ner hos mig och viskade:
"Du är den bästa i världen,mamma!"



Nu till det ALLRA BÄSTA som hänt på flera månader!!!

Doktor Andreas ringde idag.
Jag blev självklart livrädd,eftersom jag vet att vi inte ska få nå´t besked förrän tidigast om nå´n vecka....
Han frågade artigt hur vi mådde.

"Jaaaaa,vad tror du??",kontrade jag.

"Hmm,jag kan förstå det",svarade han.

"Men nu ska jag göra något som jag inte brukar",fortsatte han.

"HJÄÄÄÄÄLP",tänkte jag.

"Jag ska lämna ett PRELIMINÄRT besked om Saras mr."

Jag hann tänka:"Är det här bra eller dåligt?!?"

"Ok",sa jag.

"Läget är stabilt och våra röntgenläkare som är VÄLDIGT duktiga kan inte se några förändringar.
 Vi väntar självklart tills Uppsala har tittat på bilderna,men förutsätter att inte dom ser någonting heller."

"Hur ser cystan ut?" frågar jag.

"Den är oförändrad-vare sig större eller mindre.
 Jag vill på detta sätt önska er en trevlig helg och en fin jul."

Vi pratade självklart mer än så här,men jag har nu skrivit ner det VIKTIGASTE av samtalet.
Trots att jag också blev påmind om att Saras resa inte är över,så märker jag att jag plötsligt får luft när jag andas!

Om några månader är det dags för nästa mr,men det är och nu är NU.Jag vet också att vi kommer att leva med denna ondskefulla oro,men just nu mår vi bättre!!
Det är det viktiga.

Jag vill att samtliga som följer denna blogg ska få vara med om vår totala LYCKA!!
Ni har följt oss och många har också stöttat oss med tankar,ord & gärningar i denna förskräckliga berg & dalbana som vi går igenom.
Har svårt för att finna ord och förmedla detta lyckorus.... :D

Vi förutsätter nu att Uppsala lämnar samma positiva besked!

Nu ska här firas jul!
Fast först ska maken och jag gå på partaj imorgon,
vilket vi inte har gjort tillsammans på sisådär..........1 1/2 år.

Jag hoppas att ni alla känner av all den lycka och kärlek jag & vi vill förmedla!!

Kommentarer
Postat av: Lina

JAAAAAA!!!! UNDERBART!!!!!!!!:-)))))

2011-12-16 @ 23:12:04
Postat av: Gunilla Kruse

Oj så härligt! Jag tänker ofta på er alla.

Hälsa farmor Bibban när hon kommer från Gia

Kramar till er o pappan Peter som jag känner väl.

Gunilla

2011-12-17 @ 13:11:23
Postat av: Malin Thorgren

Vad härligt Anna :)massa kramar till er!!

2011-12-17 @ 16:29:09
Postat av: Maritha

Åååå, härliga tider ! :)

Ha en bra jul och njut!

Kramar i massor

2011-12-17 @ 21:37:52
Postat av: Anna

den bästa av alla julklappar !!!

kram

2011-12-18 @ 09:53:14
URL: http://anna-helt-enkelt.blogspot.com/
Postat av: Mari Garbergs

Vilket toppenbesked! Kram!!!!

2011-12-19 @ 12:28:07
Postat av: Eva

Härligt att höra! Önskar er en Gd Jul!

2011-12-20 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0