Restart

Tänker så här:
jag skulle vilja "börja om"mitt vuxna liv.

Alltså radera en j-a massa negativa energier och händelser som
har påverkat mitt och min familjs liv negativt.

2011 har sammanfattningsvis innehållit en väldig massa elände.
Det känns faktiskt övermäktigt.
Mer än så här orkar jag inte.

Från och med nu anhåller jag om att få göra en "restart".
Börja om.
Låta själen läka.
Låta kroppen komma ikapp.
Ha roligt igen.
Njuta igen.
Låta allt få vara "som vanligt" igen.
Jag vill träffa människor som jag tycker om-på riktigt.
Våga ta långa kliv framåt i livet-utan att vara rädd.
Utan att känna att det river nå´nstans i själen.

Här är vår jul:






























Kommentarer
Postat av: dalkullan

Låter som du gör ett väldigt bra val, man behöver rensa ibland bland negativa energier i sitt liv.



Lärde mig mycket om att vända bort negativt och läkande av kroppen efter jag såg filmen "The secret" Den kanske kan ge dig en knuff på vägen, jag rekommenderar den i varje fall.



Trevligt att hitta hit föresten och önskar er en bra fortsättning :)



Mvh Dalkullan

2011-12-29 @ 21:54:32
URL: http://dalarum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0