En BRA dag

Sammanfattar dagen och konstaterar att den har varit BRA!
Mycket bra :)
Fler såna önskas.

Sara började dagen med att träna Lucia-sånger med sina
kompisar och dagmammorna.
Efter lunch var vi på "Djurens jul" på Harmsarvet.
Fantastiskt mysigt och givande!
På kvällskvisten var pappan och jag på möte på skolan inför Saras skolstart
nästa höst.
(Otroligt vad tiden går fort.....)
Sara var hos sin dagmamma Annikas man,Anders,under tiden som vi var på skolan.
Dom hade tydligen hittat på mycket bus,enligt lillan.

Har tänkt på en sak.....eller...egentligen tänker jag ju på 
en j-a massa saker hela tiden.
Här är EN av dom:
När man har fått en liten bebis,så kan man ju ibland tycka att det kan vara rätt
jobbigt när den lilla inte sover,äter dåligt,kanske har kolik.....ja,ni vet.
Mitt i allt det jobbiga så vet man ändå som förälder att DET GÅR ÖVER.
Det jobbiga varar inte för evigt.

Just så vill jag kunna känna och tänka.
Det jobbiga är ÖVER.
Det jobbiga kommer ALDRIG tillbaka.
Iallafall inte det jobbiga som är så övermäktigt att man inte kan kontrollera det.

Kan kanske vara svårt att förstå vad jag menar....

Bjussar på några bilder från idag.
En BRA dag!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0