Mannen min....

Förundras över min make.....
Han har sån överskottsenergi från tidig morgon till sen kväll.
Som ni vet så har han en vådlig energi i normala fall,men nu går
det till överdrift.
Han är överallt SAMTIDIGT-jag lovar.

Just nu är projektet Saras uterum/växthus,eller "BODEGAN" som Sara & pappan har döpt det till.
Det blir fint,lugnt & rofyllt...när det blir klart.Fast just nu råder som sagt FEBRIL verksamhet.

Mannen min säger att han MÅSTE ha projekt dygnet runt nu för att inte falla ihop.Klokt.
Själv gör jag inte ett vettigt handtag om dagarna.
Vill dock poängtera att jag duschar varje dag!Bara en sån sak.


                                             <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0