Regn- & orosmoln

Regnmolnen skiter jag blankt i.
Orosmolnen däremot....dom försöker jag & vi jaga bort så gott det går.

Vi drog iväg till Rättvik idag,Sara,pappan & jag.
Det finns förfääärligt söta hundvalpar där,hos min morbror & hans Marie-Louise <3

Förälskelsen är stor framförallt till en av valparna.Just nu heter hon Lizzie efter Thin Lizzy.
Thin Lizzy har skrivit en av världens bästa låtar="Sarah".
Den sjöng Saras pappa för henne när hon döptes.Dom sjunger den ofta nu oxå,Sara & pappan,och det slår ALDRIG fel-vi blir "gladledsna" som Sara säger.

Vi är ofta gladledsna nuförtiden.Typ jämt.



Det finns svårt söta hundvalpar......och så finns det Lizzie <3


Kommentarer
Postat av: Witchen

En dikt som jag vill dela med mig till dig...



<i><B>En dotter</B>

Av: Siv Andersson</i>



Ett barn är ett mirakel

väl värt att vänta på.

Det största och det bästa

en mor och far kan få.



En dotter kan förtjusa

från början med sin charm.

Och gärna blir hon buren

av någon villig arm.



Men snart hon börjar tröttna

på att bara vara rar.

Och livet har så mycket

som lockar och som drar.



Den tiden går så fort

från liten tjej till stor.

Dock är hon alltid älskad

långt mera än hon tror.



Vi har 2 var du å jag. Vilken lycka vi har!!



Mer fina dikter:

http://www.scrappiz.se/

2011-07-22 @ 21:02:17
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/
Postat av: Moster Mimmi

Snart får vi hämta hem våra små älsklingar! Jag älskar dig min syster, önskar jag kunde bära din börda.... Lova att du lastar av en del av den på mig! Puss!

2011-07-22 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0