1/12

Idag kom ett telefonsamtal från Dagvården.
Sara är välkommen på magnetröntgen igen.Den 1/12.

Första december....Hon har längtat efter den dagen länge nu,lillan.
Det är då man får öppna första luckan!!Det är från och med den dagen man får äta choklad VARJE dag fram till julafton!!Även om det är en liiiiiten bit,så är den väldigt märkvärdig.

Jaha....då är det dags att förbereda sig mentalt igen inför det som väntar.
Jag har vid det här laget insett att det går INTE.Nop,nix,never ever.

Läste i bloggen om mina tankar inför förra MR i juli och känslorna och tankarna som finns idag är prick likadana.
Ändå har jag bett Saras läkare om att hon ska röntgas snarast istället för nå´n gång i januari,
med tanke på hennes återkommande huvudvärk.
Men....JAG VILL INTE....eller,det vill jag ju visst....det är ju BRA....men ändå.....jag är rädd......orolig.....vill inte veta.....och vill samtidigt veta NUUUUUU!!!!!

Vi har inte ännu inte berättat för sessan att det snart är dags att "titta in i huvudet" igen.
Fast jag tror hon vet.Förstår.

Hej vardag.Tänk om du kunde vara lite mer "vanlig".
Sådär trist & tråkig,men ändå så jag kunde känna mig trygg i dig.
Är det för mycket begärt?

Här kommer en bild på alla mina flickor i soffan från aftonens "tjejkväll":





Kommentarer
Postat av: Lina Dahrén

Vilken underbar bild! Tänker på er massor! Stor stor kram!!!<3

2011-11-19 @ 10:09:14
Postat av: Marie Johansson

Har just läst din Blogg och vill sända dig och familjen en tanke. Vilka fina bilder på dina tjejer och från Masesgården. Tack för att du delade med dig av dina svåra upplevelser. Det går aldrig att förstå vad ni går igenom. Mängder av kraft vill jag skicka till er. Vi pratade en del sista kvällen på Masesgården när vi lyssnade på Grönstedts konjak.

Kram

2011-11-20 @ 16:55:19
Postat av: Anna

TACK Marie,för att du läser!

Tack också för att du pratade och lyssnade när vi var på Masesgården.Det var underbart och välbehövligt att få vara där!!Hoppas att vi kan ses där igen.



Lina-saknar dig!

2011-11-20 @ 23:37:08
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

♥ saknar dig med!! ♥

2011-11-21 @ 06:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0