Lisa o Sara <3

Det här är min Lisa.
Min äldsta dotter.
Den mest envisa,starka,självsäkra,kvicktänkta & vackra 13-åring jag vet.
Hon vet minsann vad hon vill & hon är en av de två mest underbara människor jag har i min närhet <3

                                  



Det här är min Sara.
Min yngsta dotter.
Hon är den mest kloka,tappra,underfundiga,MODIGA & vackra 5-åring jag vet.
Hon vet att hon har haft "en filur i huvet" och att hon var jättesjuk då.
Idag kom hon på att hennes hår har vuxit så mycket att hon kan ha det bakom öronen.LYCKA!!
Hon är den andra av dom två underbara.....

                                  


Det här är Lisaosaras mamma.
Hon är så oerhört lycklig och stolt över sina döttrar.
Hon är så galet tacksam för sina fina töser och samtidigt så rädd för ovissheten.

                                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0