"Namaste"

Jag är tillbaka hemma,om än bara för en natt.

Kom hem igår eftermiddag efter den mest behövliga vilopaus jag har någonsin haft.
En inre frid har infunnits sig i kroppen.Även om den bara har för avsikt att stanna en kort stund,så är den här NU.
Det är det viktiga.

Jag vill för tusende gången i ordningen från djupet av mitt hjärta rikta det största TACK som går att åstadkomma
till Er som gjorde min vistelse på Masesgården möjlig!!!
Ta åt Er allt vad Ni orkar,Ni vackraste av änglar <3

Ett stort TACK även till mina underbara bordskamrater,Birgitta & Lars-Bertil,som förgyllde varje dag.
Jag hoppas att vi får möjlighet att träffas igen!!

TACK till Er andra som med Era kramar,kloka ord och närvaro fick mig att ta ett stort steg framåt på den "nya" vägen.

Till vackra Malin Berghagen som inspirerar.

                                           ~ NAMASTE ~































Alldeles underbart & rofyllt.

Snart åker Sara,pappan & jag till Varberg.Vi ska till Barncancerföreningens "Almers Hus".
Hoppas att rofylldheten håller i sig och att vi kan koppla av tillsammans.
Det står i deras kompendium att dom erbjuder att vi ska få vara tillsammans i en lugn och skön miljö som ger vila och rekreation.
Tillsammans.Det är precis vad vi behöver vara.

Jag läser vidare och upptäcker något som går RAKT in i själen:
"Att ens eget barn ska drabbas av en allvarlig sjukdom,är nog det svåraste en förälder kan tänka sig.
Plötsligt har livssituationen för Dig & Din familj helt förändrats.Det är mödosamt och tungt att anpassa sig till denna nya verklighet.
Det är så många frågor och funderingar som hopar sig och man behöver komma bort från vardagen......."

Nu åker vi.








Kommentarer
Postat av: marie-louise

Ser väldigt vackert ut! Skönt att du fått en paus att andas ut <3

2011-11-04 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0