Vardag



Lite så här känns det.

Vi har vår vardag & alla andra har sin.

Jag är gräsligt dålig på att höra av mig som det är nu.
Det betyder INTE att jag inte VILL ha nå´n kontakt med
alla fina kamrater.
Det betyder kort & gott att jag är handlingsförlamad.

Trots det vi har "hamnat" i,så hoppas jag att vi har varandra.

En mamma som jag pratade med för ett tag sen som
har varit i samma situation som jag,hon sa:
"Du KOMMER att kunna ta tag i saker igen,jag lovar."
Tvekis.
Jag försöker verkligen få nå´t radikalt gjort,men allt blir bara halvdant.

Imorgon ska vi på lasarettsbesök igen.
Denna gång blir det provtagningar och läkarbesök.

Jag gör ett försök att få lite sömn innan dess.





Kommentarer
Postat av: Annette

Tänker på er

!! kram

2011-10-19 @ 20:13:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0