Sälenbilder del 3

Då är denna rekreation snart till ända.
Vi har haft det lugnt,fridfullt & bara varit.

Idag=en lugn fm med spel här i lägenheten,8 grader och
snålblåst ute.
Våffellunch på Gammelgården här brevid
Högfjällshotellet-mysigt!
Sen åkte vi till Trollskogen vid Hundfjället och
promenerade lite i skogen & tittade på alla troll :)
Självklart var ryggsäcken med innehållande varm
choklad och mackor.

GULDKORN,min älskade unge.

När Sara skulle sova ikväll sa hon:
"Tack mamma,för att du gjorde så att vi kunde
åka hit du & jag!"

Gjorde & gjorde.......
Fantastiskt att möjligheten finns för barn som är och
har varit drabbade av filursjukdomar.

Jag har gråtit och läst i gästboken som finns här i
lägenheten.Än en gång-helvetesfilur!!!


Dubbla känslorna,där dök dom upp igen.
Jag valde ut dom bästa av dom och bär nu
med mig BRA känslor.
Även om det bara är nu,så ÄR det ju faktiskt NU.
























Kommentarer
Postat av: Eva

Stora Kramen till dej & Sara // Eva

2011-09-04 @ 00:00:12
URL: http://hundfrissan.blogspot.com
Postat av: Pappa

Vackra ,mysiga bilder på Sara o dej !

Stor kram. Njut av lugnet o luften i fjällen/Pappa Peter

2011-09-04 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0