23/8 2006

Jag minns det som om det vore igår.......
Idag för 6 år se´n var jag & vi så förväntansfulla.
Väntade på det lilla underverk som skulle komma.
Vi visste att vi skulle få en för tidigt född liten krabat.
Vi blev också förberedda på hur en liten prematurbebis kunde må....
Efter en stormande graviditet med mycket oro & två snabba ambulansturer till Akademiska i Uppsala & ordinationen "sängläge" under dom sista 4 månaderna,så kom vårt lilla underverk till oss.
Hon var 5 veckor för tidig,vår lilla sessa Sara.
För tidig,men inte mindre välkommen för det!

Vi hamnade på avd 33 efter förlossningen.
Avdelningen för för tidigt födda barn.
Jag tror att vi var kvar där lite mer än en vecka....
Varje gång vi kommer till grann-avdelningen 34:an,så tänker jag på tiden vi bodde på 33:an.
Då,för snart 6 år se´n,var livet så nytt & skört.
Nytt,skört & så oerhört lyckligt!!

Tänk så mycket som kan hända på så kort tid.....

Tänk så mycket det finns att vara tacksam för!

                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0