Ut ut uuuut

Uuuut med det gamla!!

Övriga familjen har flytt sin kos till olika ställen i landskapet,
Sara och jag är solokvist här hemma till imorgon.
Hon tokleker och jag TOKslänger det mesta.
Rensar ut kläder,småprylar som bara ligger och skräpar,
stuvar ner alla tomtar i kartonger,skurar och fejar.

Jag vill så gärna bli av med så mycket gammalt och eländigt.
Eftersom det inte fungerar att kasta bort en trasig själ eller
murkna känslor,så får det här städandet duga.

Idag ska lillhjärtat och jag gå på bio :)
"Kalas Alfons",med popcorn och hela rasket.
Lyckan hos Sara är fullständig och jag suger tacksamt i mig
hennes positiva vibbar!

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0