Fars dag

Så är helgen över.
Den här veckan har gått oerhört fort.....
 
Jag försöker fokusera på alla bra saker som händer,
alla rara människor som finns nära.
Oros- & irritationsmoment  får vackert hålla sig undan.
 
I fredagskväll hade vi "säsongspremiär" i vår fina bodega med min rara mor,
min syster Sofie & hennes Micke.Vi hade busmysigt!
Igår tog vi det lugnt & gjorde inte många knop i höstmörkret.
På kvällen var jag bortbjuden på middag.
Ännu ett guldkorn att spara.
 
Fars dag har firats med kort & paket till den fina pappan.
Sara har gjort ett kort i skolan.
Det överlämnades mycket högtidligt i morse.
 
Är trött & slut av för många tankar nu.
Imorgon är en annan dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0