Älskade ungar

Jag upptäcker att vid vissa stunder så......landar jag.
Just nu är det så.
Vi har haft en bra helg med mycket mys & goa stunder med mina två töser.
Dessutom har mannen & jag varit på en mycket trivsam fest.
 
Det är så betydelsefullt att få komma bort,byta miljö & träffa goa´ vänner även om det blir korta stunder.
Nå´nstans hittar jag mig själv igen.
 
Min äldsta pärla,Lisa,är guld värd som ALLTID ställer upp & är barnvakt åt lillasyster.
Det gör att vi kan vara trygga när vi nå´n gång ska iväg.
Jag är så oerhört tacksam för det!
 
Idag är jag ledig.
Ska försöka få ordning på saker & ting här hemma,men den bästa punkten på dagordningen är dock att jag ska ringa till Riva del Sole´s bokningskontor.
Vår stora förhoppning är att komma iväg till Italien i juni nästa år.
Allt beror förstås på ekonomin & att Sara mår bra.
 
Fast.....det är klart att hon gör det.
Det FINNS ju inga andra alternativ!
 
                                                       <3 ÄLSKADE UNGAR <3
 
(Denna bild tål att ses om & om igen.Den är tagen för några år sedan.....före filuren.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0