Don't worry-be happy

En lördag utan måsten.
Det var längesen.

Sara och jag tog med mamma på en runda i diverse butiker.
Vi hann med att fika lite också :)
Trivsamt!





Framemot kvällskvisten åkte lillan och jag till min kära rara vän Maria för att ÄNTLIGEN gratulera till deras lillprins Charlie <3
Han är nå'nting av det sötaste jag har sett! Sara blev lika överförtjust som jag i denna lilla stjärna.
Det kommer inte att dröja innan vi ses igen kan jag lova.









Nu sitter jag i soffan med en balja te & tänker (igen ).
Lillan sover, Lisa är på Gröna Lund & roar sig med sin far & co & maken är på klassträff.
Ensamheten stör mig inte.
Det är nyttigt att umgås med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för besöket! D va jätte uppskattat.. Ser framemot nästa! =) Kramar i massor

Svar: Tack själv <3Jaa, snart ska vi ses igen :)
Kram!
Lisa & Saras mamma

2013-09-02 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0