Head over heels

Dom flesta verkar tycka att det är skönt att komma tillbaka till "vardagen" igen.
Måhända är jag konstig som inte håller med?
Jag är inne i en slags "downperiod".
Tycker att det mesta är ganska drygt....
Har dessutom jäkligt kort stubin.
Mao ingen bra kombination.

Det hela lyftes inte direkt till skyarna av att det i fredags anlände en kallelse till Akademiska för Saras del.
"Bara" en kontroll & , som lilla mamma sa; Det är BRA att dom har koll på Sara!
SJÄLVKLART!!!
Jag vet.
Men f-n oxå, det river ändå upp.
Minnen.Känslor.Uppochner.Nerochupp.

Så.
Då har jag luftat själen igen.
TACK för att ni lyssnar.

Dagens bästa kom nu på kvällskvisten.
Sara räknade dagar till hon fyller år och kom fram till att det är nio stycken kvar.
Hon funderade en stund och sen kom det:
" Mamma, jag MÅSTE duscha innan jag fyller år!Så jag luktar gott och så där.":)

Risken finns att det blir en dusch eller två innan 7-årsdagen ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0