Vår älskade Pappa ♥

Idag är det 28 år sedan Du lämnade oss och blev en av dom vackraste änglarna.
TJUGOÅTTA ÅR.(Det känns som igår.)
Det går inte en timme utan att jag tänker på Dig. Du var den som alltid fanns nära, gav stöd & styrka. Tänk, så roligt vi hade när vi var ute & spelade fiol tillsammans :)
När vi var i skogen och högg ved.
På vår senaste resa till Italien, då  var med Du med mig, Pappa.
Jag KÄNDE Dina händer på mina axlar när vi åkte över gränsen till landet där Du somnade in. 
Det finns så mycket som jag skulle vilja uppleva med
Dig.
Jag har behövt Dig, Pappa.
Speciellt  dom senaste åren.
Jag saknar Din sång och Ditt spelande.
Du borde ha fått träffa hela högen med
underbara barnbarn.....
Vi saknar Dig så oerhört mycket, Pappa.
 
Jag älskar Dig ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0