<3 Lisa <3

Idag har min stortjej Lisa anlänt från sin far.
Lugnet inom mig blir återställt på nåt vis.....
Visst,vi ryker ihop ibland,så som fjortisar & mammor kan göra.
 
Men,raraste Lisa,du är det finaste jag vet <3
 
En frisk fläkt kommer alltid in i huset i ditt sällskap.
Du får mig alltid att flabba åt dina imitationer & skämt!
Jag älskar skratten som du trollar fram ur Sara :)
 
Jag är så stolt & glad över att alltid du funnits så nära din lillasyster,
särskilt när filuren kom & vände upp&ner på vår värld.
 
Jag spricker också av stolthet när du spelar & sjunger!
Det skulle också din morfar ha gjort om han sett & hört dig.
Fast det gör han säkert,där han sitter på sitt moln.....
 
Vackra dotter,jag älskar dig!
 
På lördag ska vi ha mysigt,bara du & jag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Dahrén

OJ, vilken stortjej hon är nu! Otroligt vacker -som du, Anna! Storkram till familjen!!<3

Svar: Tack raraste Lina <3 Hoppas att ni mår bra & att vi kan ses snart!
Kramar tillbaka <3
Lisa & Saras mamma

2013-01-17 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0