Days filled with with joy, days filled with sorrow

Det finns bättre & sämre dagar.
Den här dagen tillhör inte en av dom bättre.
Faktum är att jag önskar att den kunde ta & packa sig iväg pronto.

Igår mådde Sara väldigt dåligt.
Blev snabbt väldigt yr & illamående & kräktes.Det hela började när vi var på en fantastisk musikal....
Hon klarar uppenbarligen inte av höga ljud, folkmassor,många intryck samtidigt.Vi tycker att hon har backat i mycket just nu.Tyvärr.Hon klarar inte av att åka bil så bra heller.
Dags att tänka om & begränsa igen.

Snart är det dags för återbesök på Akademiska.Bra & välbehövligt.Det behövs proffs att luta sig mot i det här.
Orkar inte ensam.

Allt det här i kombination med den här tiden på året
(den 15/4 är det TRE år sedan) & mitt eget mående är tungt.

År 2014 har jag genomgått nån slags....omstrukturering av mitt eget liv.
Kroppsligt & själsligt.
Jag har kommit till insikt med mycket & samtidigt förändrats märkbart som person.
Inser att jag behöver ta hand om mig själv mitt i allt.
Nu.
Inte sen.
Jag behöver kort sagt vara en egen individ.
Kan låta enkelt, men för mig är det likt att bestiga ett berg.
Har mött flera människor på kort tid, som nu givit mig både styrka & insikt.

Imorgon är en annan dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0