TRE







Tre år har gått.
TRE ÅR.

Bearbetningen har
gått varm idag.
Själen & tankarna
har jobbat hårt....

Jag inledde dagen med en lång promenad för att försöka reflektera.Gick i motvind åt ena hållet, för att sen få hjälp av stormen på vägen tillbaka.
Symboliskt.

Nog känns det.
Den 15:e april.
Vid den här tiden för tre år sen satt jag omgiven av fina vänner hemma hos en av mina rara systrar.
Några timmar tidigare hade bomben briserat.
Sara & pappan hade nu anlänt med brådskande ambulans till Akademiska.
Jag kan ännu förnimma känslan av skräck.Panik.Inget syre.Fullständig tomhet, men samtidigt full av rumlande tankar.

Här ovanför kan ni läsa mina tidigare inlägg den 15/4 2012 & 2013.

Det är en speciell dag idag & den kommer alltid att så förbli.
Sara vet vilken dag det är & har med begrundan i rösten pratat om det....Om känslor & minnena som hon har. Solklara sådana.

Den här teckningen såg jag väggen i Saras skola i morse.
Ett guldkorn som
gjorde dagen lättare ♥









Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att det är bra med er! Tittar in här emellanåt!!

Svar: Tack, kära Du.Jag har gjort en paus i bloggandet ett tag.
Vi går framåt i livet på olika sätt, men dit ska vi.
Framåt.
Lisa & Saras mamma

2014-05-25 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0